Способи доставки
- БезкоштовноСклади обладнання різних брендів можуть перебувати в інших містах, не тільки в Києві. Тому, уточнюйте місто розміщення складу з обраним Вами обладнанням у менеджерів Компанії.
- Кур'єрська доставка працює по Києву та передмісті. Тільки для великогабаритних продуктів вантажними машинами. Послуга платна. Потрібна попередня заявка.
Способи оплати
- ФОП Потягіна Каріна Олександрівна ІПН 3221002544
- Фізична особа-підприємець Чигринець Наталя Сергіївна р/р UA343052990000026007030129009 АТ КБ"ПРИВАТБАНК" ІПН 3192116000
Гарантія:
1. Клієнт зобов'язаний виконувати всі рекомендації і поради щодо правильної експлуатації та роботи з обладнанням, які прописані в технічному паспорті:
•використовувати тільки ті продукти, для переробки яких розрахований даний вид обладнання
•під час роботи з обладнанням не перевищувати допустимі норми по завантаженню та переробці продуктів харчування, щоб уникнути перевантаження і виходу двигуна з ладу або поломки технічного виробу
•дотримуватися техніки безпеки під час роботи з обладнанням.
2. Підставою гарантії є зображення (фото) серійного номеру та назви обладнання, які розташовані на шильдику (заводська наліпка або металевий значок) кожної одиниці обладнання. У разі відсутності на обладнанні серійного номеру протягом дії гарантійного терміну гарантійний (безкоштовний) ремонт або заміна запчастин не здійснюється.
3. На все обладнання, куплене в нашій компанії, поширюється гарантія. Виняток становлять такі комплектуючі як: скло, гумки ущільнювачів, прокладки, лампи підсвічування, пластмасові частини обладнання, ручки, полки, ніжки, транспортувальні колеса, болти, гайки і т.д., а так само елементи, які згодом зношуються: ножі, диски, різні насадки кухонних приладів, матеріали та будь-які інші змінні елементи, що мають природний обмежений період працездатності.
4. При отриманні обладнання, клієнт зобов'язаний оглянути його на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути під час транспортування, і в разі їх виявлення відразу ж пред'явити претензію в письмовій формі кур'єрській службі і повідомити про це нашому менеджеру. В іншому випадку товар ремонту та обміну не підлягає.
5. Дефекти, які виникли з вини виробника, будуть усунені протягом 14 робочих днів від дати прийняття товару на гарантійний ремонт (не враховуючи час на доставку). Цей термін може бути продовжений на необхідний час доставки запчастин, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих, які відсутні в Україні і потрібно їх замовляти з іншої країни.
6. Гарантія анулюється у наступних випадках:
•товар використовувався не за призначенням (неправильне використання і обслуговування, видимі механічні, хімічні та термічні пошкодження);
•внесення в конструкцію обладнання змін і/або здійснення доробок, а так само використання вузлів деталей, комплектуючих виробів непередбачених нормативними документами;
•експлуатація обладнання в неналежних умовах (нестабільне електроживлення, недотримання необхідних режимів вологості і температури в приміщенні для правильної роботи обладнання
•використовувати тільки ті продукти, для переробки яких розрахований даний вид обладнання
•під час роботи з обладнанням не перевищувати допустимі норми по завантаженню та переробці продуктів харчування, щоб уникнути перевантаження і виходу двигуна з ладу або поломки технічного виробу
•дотримуватися техніки безпеки під час роботи з обладнанням.
2. Підставою гарантії є зображення (фото) серійного номеру та назви обладнання, які розташовані на шильдику (заводська наліпка або металевий значок) кожної одиниці обладнання. У разі відсутності на обладнанні серійного номеру протягом дії гарантійного терміну гарантійний (безкоштовний) ремонт або заміна запчастин не здійснюється.
3. На все обладнання, куплене в нашій компанії, поширюється гарантія. Виняток становлять такі комплектуючі як: скло, гумки ущільнювачів, прокладки, лампи підсвічування, пластмасові частини обладнання, ручки, полки, ніжки, транспортувальні колеса, болти, гайки і т.д., а так само елементи, які згодом зношуються: ножі, диски, різні насадки кухонних приладів, матеріали та будь-які інші змінні елементи, що мають природний обмежений період працездатності.
4. При отриманні обладнання, клієнт зобов'язаний оглянути його на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути під час транспортування, і в разі їх виявлення відразу ж пред'явити претензію в письмовій формі кур'єрській службі і повідомити про це нашому менеджеру. В іншому випадку товар ремонту та обміну не підлягає.
5. Дефекти, які виникли з вини виробника, будуть усунені протягом 14 робочих днів від дати прийняття товару на гарантійний ремонт (не враховуючи час на доставку). Цей термін може бути продовжений на необхідний час доставки запчастин, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих, які відсутні в Україні і потрібно їх замовляти з іншої країни.
6. Гарантія анулюється у наступних випадках:
•товар використовувався не за призначенням (неправильне використання і обслуговування, видимі механічні, хімічні та термічні пошкодження);
•внесення в конструкцію обладнання змін і/або здійснення доробок, а так само використання вузлів деталей, комплектуючих виробів непередбачених нормативними документами;
•експлуатація обладнання в неналежних умовах (нестабільне електроживлення, недотримання необхідних режимів вологості і температури в приміщенні для правильної роботи обладнання