Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Від товару належної якості можна відмовитися будь-якої миті до його отримання замовником. Повернення можливе у разі, якщо збережено товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Після отримання та використання товару, якість якого відповідає заявленому, він не може бути повернений продавцю. Відмовитись від товару належної якості неможливо. Товар неналежної якості підлягає ремонту чи заміні товаром належної якості чи поверненню з повною компенсацією вартості такого товару. Повернення коштів здійснюється після отримання складом товару та його перевірки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.